<> ´ -

Skola, sola och SO!

Ja idag har jag varit i skolan ofcourse, och efter det mötte jag och Ami upp Ester och vi gick till solkungen som ligger över gatan från vår skola! Låg i 15 min den här gången, och det klart jag blev inte sommar brun, men lite färg fick jag! Är så upp piggande med lite färg nu på vintern när allt är så kallt och mörkt! ;) Ja och nu sitter man här och skriver en SO-uppgift som ska vara inne på fredag.. Hoppas jag blir klar, skulle vara så skönt att inte ha den hängande över sig!! Aja, better get to work! :(






Körde rätt basic idag ;)
Linne: Bik Bok
Kavaj: Zara
Jeans: Usa
Armband: USA
Försökte visa bikiniranden på andra bilden men andvänder webcameran på datorn så...

KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0