<> ´ -

J*vla skola!

Jag pallar seriöst inte mer!!! Kommer gå in i väggen när jag är typ 16 år!! och alla ni som tänker, fan va hon klagar så jobbigt är det inte! JOO bara till nästa vecka har vi : hemkunskapsinlämning, NO-inlämning, svenska inlämning, konsert, tyska läxa och sen ska jag kunna hela mitt manus till på onsdag! OMG!!! Orkar inte!

Ibland vill jag bara skita i skolan och se vad som händer! Fatta lärarnas min om de frågade efter en uppsats och man ba: "va nej jag pallade inte göra den..." Hahaha! Någon gång ska jag våga :D Aja, måste fortsätta med svenskan :S sen kemi.... sen tyska.....

KISSES


Kommentarer
Postat av: Linnea

Pallar inte heller. Usch. Varför är vi inte miljardärer, då skulle vi inte behöva plugga. :( Hatar skolan just nu...

Puss

2012-04-15 @ 14:35:03
URL: http://linneamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0