<> ´ -

Valentines Day imorgon :/

Jaha, nu var det dags för ännu en dag då man inte får något av någon buhu.. Haha, nejrå bryr mig itne sådär jätte mkt faktiskt :P Men som "tradition" gick jag igenom min lilla låda xD Och i den så finns då detta,och andra saker jag inte vill visa ;)
det här är alltså lådan (fast på bilden är den öppen)
Har BTW värsta låset på, inbrottssäkert!! :D
och där inne har jag ju då detta kuvert...
och det är då "fyllt" med sånna här lappar,
och så kanske en låda som denna eller två...
hittade även detta i samma låda:
haha, OMG vad mycket brev det har blivigt genom åren! (håller för min adress)
OMG Haha, nej nu antar jag att man ska läsa lite SO -.- Har BTW "idrottsdag" imrogon men eftersom att ag går  musikklass blir det bara musik för oss :D SOOOFT!!
Måste dra, kramar och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0