<> ´ -

TILL SALU!

Nu är det nämligen såhär, jag hadebeställt fodral till min iphone, men jag råkade välja för liten storlek så nu kan jag inte andvända dem :( Men då tänkte jag att jag kan massor av kompisar som inte har lika stor telefon som jag, så deras telefoner kanske får plats! tror nog att nästan alla slide mobiler får plats, men även typ xperia mini eller likande! Så alltså säljer jag dessa för endast 100 kr! Och nej du måste inte känna mig för att köpa men jag kommer möta personen som köper för att lämna över det köpta och ta emot pengarna!
SÅ ENDAST 100 KR FÖR DESSA (EGENTLIGEN 150)
Komentera om du har frågor eller är intereserad av att köpa!

Kommentarer
Postat av: Ester

Hannah!!!

Vill ha den första svarta!

Men asso, jag får inte pengar förens den 26:e. Kan jag köpa den då? Puss!

2011-02-16 @ 18:34:13
URL: http://estan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0