<> ´ -

Sälja utanför eller via...

Asså äre bara jag eller blir typ hela kvällen förstörd om man kommer sent? asså liksom om man kommer hem vid typ 6 halv 7 så hinner man liksom inte göra så mycket mer än att duscha och äta typ :( känns jätte jobbigt! (inte för att jag kom hem sent idag :P )
Idag har vart en rätt jobbig dag, har haft prov och typ sju lektioner plus en jumpa lektion... :(
men nu e man hemma och just nu håller jag faktiskt på och funderar på om jag ska sälja en sak utanför bloggen eller via den.. kommer i vilketfallsomhelst blogga om det ;)
Måste leta efter bilder på det jag ska sälja, men kolla bloggen lite då och då ikväll så kommer ni få se vad som är till salu ;D
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0