<> ´ -

Dag 8- Ett pinsamt minne!

Asså det här var as svårt! Ja menar man har ju gjort typ sjukt mycket pinsamma saker, som alla gör. Men en sak jag gjorde som va typ jätte pinsam, de va att jag skulle ringa en kompis, men så ringer jag fel! Så personen jag råkat ringa till svarar. Och jag börjar direkt babbla om det jag skulle säga:
- Asså vet du vem jag precis prata med? Jo ***** och vet du vad hon gjorde? Jo hon började direkt prata om det där du vet.. Och så vart det tyst... Men jag fattar ju lite trögt så jag ba:
- jo men det där vi prata om i skolan du vet?... Helt tyst! Så jag ba:
Hallå ***** är du där?? Gissa vad som händer? Jo personen jag pratat med börjar as garva och jag typ skäms ihjäl!!
Det va typ jätte pinsamt men ändå så var det liksom inte hela världen, lite roligt också jue ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0