<> ´ -

Dag 4 - Det här stör mig!

Jag stör mig faktiskt på typ allt, personer, saker, platser och beteenden :P Men något som stör mig otroligt mycket är typ sådär tjejiga saker, asså typ när man är sur på någon men säger det inte utan snackar skit om personen istället! Eller när man inte står för det man säger! Eller när man typ ringer någon på kvällen bara fr att snacka skit! Asså sånna där tjejiga saker som bara tjejer gör! Eller tjejsnack! Asså jag gör det lika mycket som alla andra tjejer, men när man sen inte vågar stå för det man sa, det är då jag blir irriterad! men sen stör jag mig på vanliga saker också, som när saker inte fungerar när de ska, eller när någon blir sur över småsaker mm.. Egentligen tror jag att jag typ anstränger mig för att hitta något fel på allt här i världen haha :D nee, men tyyp xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0