<> ´ -

Är ebay töntigt?

Asså jag har tänkt på en sak.. undrar hur många det är som tycer ebay är töntigt, och undrar varför!! Asså jag menar okej, jag skulle kanske inte vilja gå klädd i någons gamla tröja, men jag tycker inte det är äckligt om någon annan gör det! Asså de finns ju massor av saker som är nya där också! Det är ju liksom inte som blocket, är inge fel med den sidan heller! Men dom som tycker det är äckligt och konstigt att man köper något som redan är andvänt/köpt. Asså tänk bara på hur många det är som har tagigt och provat det man köper i affären, både kläder och saker!
Tycker i allafall att det är as töntigt att inte vilja köpa saker man vill ha därifrån för att de kanske är begagnade!
blev lite "arg" var tvungen att få ur mig min ilska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0