<> ´ -

Det här med Kirsten och Taylor!!

Alla pratar ju typ om det och det är ju DET som alla bloggar om just nu så jag tänkte också slänga in ett inlägg!
 
Kirsten Stewart och Taylor Lautner ska komma till Stockholm den 21 maj!!
När jag först fick veta det blev jag as glad och tänkte jag måste se dem!! men sen gick det upp för mig!

det kommer jag aldrig hända! asså hur många fans har inte dom här, man kanske bara kanske kommer att få se lite av dom om dom har nån fans greja... jag menar alla averiges ungdomar kommer ju vara där!! Jag skriver inte det här för att krossa andras drömmar men jag försöker få mig själv att förstå att det aldrig kommer hända..TYVÄRR!! jag vet nämligen hur ledsen jag blir när det inte blir som man vill... titta bara på hur det gick med Fokis bloggträff.. Jag kunde knappt se henne!! *besviken*

Hoppas jag inte gjorde nån arg eller så.. jag vet ju hur det är att vilja och hoppas...




BTW jag är sjuk igen!! :(
:love:


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg dom kommer dö! jag var VIP stog längst fram hade typ den bästa platsen av alla ;o

2010-10-11 @ 08:42:05
URL: http://lihnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0