<> ´ -

Mår fortfarande inte bra!!

Jag har as ont i halsen och jag önskar att jag kunde få bort det!!
Jag har inte ens chattat med nån av mina vänner på hela helgen! :( Jag vet inte om jag kommer imorn.. Men jag hoppas det! :D 
Till Ester och Nina!
Kan vi inte träffas nån da i veckan? :D kanske tisdag.. eller imorn om jag är frisk.. 
Älskar er !!
 
När jag va hemma hos E&N tittade vi på vattentäta klockor som vi kanske ska köpa till sommaren! :D iså fall i dom här färgerna.. :D


Kanske kommer bli Esters :D

Kommer kanske bli Ninas!
Men jag kan inte riktigt bestämma mig mellan..

Den här, har en fiin och avslapnande färg.väldigt somrig!

Den här, är rosa och jag älskar rosa! Också väldigt sommrig!

Och den här, lite mer färg stark. Även denna rosa!! Också denna sommrig!!
Ska plugga engelska nu.. Hörs sen..


Kommentarer
Postat av: Jessan

Vart finns klockorna? :D <3

ps:

din blogg är jätte bra ;)

2010-03-30 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0