<> ´ -

Tråååkig dag!

Hejsan allihop!
Igår: Igår var jag med mamma,pappa och min syrra på avatar! Den var bra men jag tycker den var lite för sorlig i mitten, jag satt typ och storgrät och ville bara gå därifrån, men den slutade bra :D Vi var och åt på taco bar på innan och sen gick vi till Caramella och köpte typ as mkt godis ;) Avatar var ju i 3D, men jag slngde mina glasögon så ingen bild :(

Idag: Idag har jag... jo juste,INGENTING! Jag har iförsig suttit vid min nya och suuperfina dataskärm som är typ 30 tum :P Jag har inte skrivigt för att då se inte alla som går in Veckansbloggtävlngen, och det vill man ju att de ska göra! I alla fall ska jag låta det vara tills imorn innan jag presenterar vinnaren :D Nog med text! Nu e de bilder från igår!



Min outefit som jag ahde när jag var ute, han inte ta fler bilder på mig...



Filmen vi såg :D Hoppas ni har det bra, vi hörs snart <3




Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken fin bild!! det var på dig puss&kram



/Barndomsvän<33

2010-01-05 @ 20:00:58
URL: http://emmyse.blogg.se/
Postat av: Emma<3

Super fin bild på dig!!!!!!! puss&kram



/Barndomsvän<333

2010-01-05 @ 20:03:04
URL: http://emmyse.blogg.se/
Postat av: Linnéa

NICE!!!! btw: uppdatering?

2010-01-07 @ 19:42:32
Postat av: Kajsa:)

visst är filmen grym, skulle kunna se den 1000 ggr om fan;p finfina kläder där bruden:) kramkram<3

2010-01-09 @ 21:52:38
Postat av: Hannah <3

Tackar! :D <3

2010-01-14 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0