<> ´ -

Måndag=booring!

Hejsan!
Nu sitter jag här hemma och tittar på guds tre flickor på svtplay.se. Den serien e as bra!
Idag var det ju måndag, med andra ord boooring!!Vi hade lång dag och korta raster..
Efter skolan gick jag och linnea och letade runt i halva Vasa stan efter semlor, för linnea ville ha just semlor :P På vägen  mötte vi Otto och Tyko, Dom är såå lika tycker jag men de tycker inte Lenne.. Aja, sen åkte jag hem, lagade mat me mamma och logga in på datan :D
Jag vet att min design är förjävlig, men jag håller på... i alla fall.. Jag har suttit och ritat av kläder från www.roiworld.com jag är inte så jätte bra men de e kul!
Imorn har vi slöjd! JAA! Haha,de e kul, nu kommer lite bilder på mina tackningar ( lite omgjorda i picasa) :D





Ha de så bra, och kommentera gärna vad ni tycker e bra o dåligt :D


Kommentarer
Postat av: Oliiva

Dem är ju as fina! Kläderna alltså.

2010-02-10 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0