<> ´ -

Dag 1 - Presentera mig själv!

Hej, jag heter Hannah Melander och jag går i 7M, musikklass på Vasa Real!Jag har brunt hår, blåa ögon och är 162 cm lång!  Jag har en syster, en mamma och en pappa, och alla älskar jag väldigt mycket! :D Jag tycker om att vara med kompisar typ vara i stallet  och typ rosa! Jag älskar sommaren! kan aldrig få för mycket av sommar!! :D Men något jag inte tycker om är nog faktiskt när det är stökigt, asså om det ligger lite saker framme bryr jag mig inte om! Men om jag kommer hem till någon också ligger det typ gamla underkläder eller äckligt glaspapper eller något, blir typ spyfärdig! fast ja, jag kan ju itne direkt säga att jag har det så rent i mitt rum :P Hehe xD

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Jätter fin design Hannah! :) <3

2011-02-06 @ 13:42:36
URL: http://emmyse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0