<> ´ -

Fredag!

God fredag? :D
Nu sitter jag med mamma och vi ska titta på guds tre filckor :) De är en serie som går på svtplay. Den e faktiskt as bra :D Idag har jag varit i skolan som anligt och efter det gick jag hem till Julia, Ester och Nina var där också :) Vi, jaa gissa :D spelade LBP :D haha, de va as kul, på vägen från Julia tog jag Ester o Nina lite bilder.. Haha, Dom har nog bilder på sina bloggar med www.estan.blogg.se och www.ninapic.blogg.se Hoppas ni har haft en bra vecka och imorgon ska jag, Amanda, A-k och kanske Kajsa.. e osäker på Kajsa.. i alla fall vakta min ridlärares gård, det ska bli suuper kul! Vi hörs sen!
Bild :)



Ester o Nina har alla roliga bilder men jag lägger upp dem sen :D






Kommentarer
Postat av: Kajsa:)

Men, ni frågade aldrig om jag skulle med:(<33

2010-02-01 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0