<> ´ -

Filmat o Packat :D

Hallo allihopa!
Idag har vi filmat i skolan :D vi har gjort en No film om densitet, kanske inte så roligt ämne men det va i alla fall as kul att göra den :P
Efter skolan gick jag hem till Alice och vi pluggade So som värsta pluggisarna, haha
När jag kom hem började jag packa för mamma och pappa ska åka till Colombia och då ska jag bo hos Emma ett tag.. därför packa jag redan nu så de e klart... Då insåg jag hur beroende jag är av mina krämer som jag andvänder varje dag jag kom upp i 8 stycken, plus två hår grejer :P Haha, lite bilder från dagen :D
någonting hände med min kamera så bilderna blev lite Wierd :P



Clara i skolan :D



Alice & Clara på lunchen

Jaag, i skolan ;P



Alice i soffan, pluggandes :D

Alla mina "dagliga" krämer.. Hahaha



Propp full med allt ovanför+ parfym+shampo&balsam :D haha väl förbered ;)
Glöm inte att delta i design tävlingen :D







Kommentarer
Postat av: Donjaa <3

heeejj:P ska du på kollodiscot ? isåntfall ses vi där :) kram <3

2010-02-06 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0